Uudised

Pärnu Raja Lasteaia koolieelikud ja personal haris end Pärnu Muuseumis 21. mai Halliki Tammiste


Pärnu Raja Lasteaia koolieelikud ja personal on palju teadlikum, mis teeb inimesed õnnelikumaks, kuidas keskenduda positiivsele jõule enda sees ja muuta teadlikult oma elu paremaks. Südamekuule kohaselt pöörasime tähelepanu teemale, kuidas meist igaüks saab hoolitseda oma vaimse tervise eest.

Me külastasime Pärnu Muuseumi ja Eesti Tervisemuuseumi näitust PALJU ÕNNE!?, mida tutvustasid meile muuseumi giidid Aleksandra Ehte ja Lili Välimäe.

Kaks koolieelikute rühma osalesid muuseumi haridusprogrammis ÕNNESEEN. Muuseumi giidid vestlesid lastepäraselt erinevatest tunnetest ja ja mängiti ka mänge. Külastust toetas Pärnu linnavalitsuse haridusprogramm Pärnu linn kui õpikeskkond.

Õpitulemused
Haridusprogrammi läbinud laps:

  • nimetab ja kirjeldab enda ja teiste emotsioone ning neid sobival viisil väljendada;

  • mõistab, et inimesed on erinevad ja neil on erinevad vajadused;

  • järgib mängureegleid ja tegutseb rühmas.

Seos õppekavaga
Haridusprogramm toetab õppekava teemat „Mina ja keskkond“, aidates lastel paremini iseennast ja teisi mõista. Tunnetusprotsessidele tähelepanu pöörav programm arendab samuti laste sotsiaalseid ning tunnetus- ja õpioskusi.

(info pärineb Pärnu Muuseumi kodulehelt)

Pärnu Raja Lasteaia koolieelikud ja personal on palju teadlikum, mis teeb inimesed õnnelikumaks, kuidas keskenduda positiivsele jõule enda sees ja muuta teadlikult oma elu paremaks. Südamekuule kohaselt pöörasime tähelepanu teemale, kuidas meist igaüks saab hoolitseda oma vaimse tervise eest.

Me külastasime Pärnu Muuseumi ja Eesti Tervisemuuseumi näitust PALJU ÕNNE!?, mida tutvustasid meile muuseumi giidid Aleksandra Ehte ja Lili Välimäe.

Kaks koolieelikute rühma osalesid muuseumi haridusprogrammis ÕNNESEEN. Muuseumi giidid vestlesid lastepäraselt erinevatest tunnetest ja ja mängiti ka mänge. Külastust toetas Pärnu linnavalitsuse haridusprogramm Pärnu linn kui õpikeskkond.

Õpitulemused
Haridusprogrammi läbinud laps:

  • nimetab ja kirjeldab enda ja teiste emotsioone ning neid sobival viisil väljendada;

  • mõistab, et inimesed on erinevad ja neil on erinevad vajadused;

  • järgib mängureegleid ja tegutseb rühmas.

Seos õppekavaga
Haridusprogramm toetab õppekava teemat „Mina ja keskkond“, aidates lastel paremini iseennast ja teisi mõista. Tunnetusprotsessidele tähelepanu pöörav programm arendab samuti laste sotsiaalseid ning tunnetus- ja õpioskusi.

(info pärineb Pärnu Muuseumi kodulehelt)